Všeobecné obchodní podmínky:

1. Jak nakupovat prostřednictvím e-shopu

Každý návštěvník našich internetových stránek má možnost procházet katalogem produktů a seznámit se tak s naší aktuální nabídkou. Všechny takto nabízené produkty lze objednat prostřednictvím našeho objednávkového formuláře. U daného produktu jednoduše zvolíte požadované parametry (velikost, barvu) a vložíte jej do nákupního košíku. Po každém vložení nového produktu do košíku se zobrazí jeho obsah, kde uvidíte veškeré Vámi vybrané zboží včetně jeho množství, ceny a celkové ceny za nákup. Po zaregistrování objednávky, Vám bude zaslán informační e-mail, ve kterém naleznete veškeré údaje týkající se Vaší objednávky.

2. Možnosti objednání zboží

Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi zvolené zboží objednat, je vložení do košíku a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky. Zboží lze také samozřejmě objednat telefonicky na čísle: mob.: 604 260 212 Další možností je zaslání objednávky e-mailem na info@ortostep.cz. V tomto případě prosíme o připsání adresy a telefonického kontaktu na Vás. Může to výrazně urychlit vyřízení Vaší objednávky.

3. Způsoby platby

Dobírkou

Zboží Vám zašleme na dobírku Českou poštou a cenu zboží v tomto případě zaplatíte až při jeho převzetí.

4. Způsob dopravy a doba dodání

Pokud je zboží na skladě, odešleme Vám jej do pěti pracovních dnů. (Doba dopravy dle tarifů České pošty).

Stane-li se, že nebudeme schopni tento termín dodržet, neprodleně budete e-mailem kontaktováni a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. (v úvahu připadá prodloužení dodací lhůty na 4-8 týdnů z důvodů objednání výrobku u výrobce, stornování objednávky či jiná individuální řešení).

5. Cena poštovného a balného

Pro konečného spotřebitele je poštovné a balné zdarma. Pro velkoodběratele je při nákupu do 5000,- Kč  výše poštovného a balného 150,- Kč.

Přesáhne-li nákup částku 5000,- Kč  je poštovné a balné zdarma.

6. Zasílání do zahraničí

Samozřejmě i zákazníci v zahraničí mají možnost využít našich služeb a objednat si zboží v našem e-shopu. Pokud v průběhu objednávky zvolíte dodací adresu v zahraničí, budete v potvrzovacím e-mailu informováni o výši poštovného a balného.

Poštovné a balné

  • výše poštovného a balného je v tomto případě rozdíl mezi poštovným v ČR a tarifem do zahraničí. Při objednávce nad 5500,-Kč je poštovné a balné ZDARMA!

Způsob doručení

  • zboží zasíláme na dobírku, balíkem České pošty a doba dodání je dle tarifů České pošty. Zboží je fakturováno v Kč. Hraniční pošta následně dle aktuálního kurzu přepočítá dobírkovou částku na příslušnou měnu. Zákazník tak při převzetí balíku zboží zaplatí ve své měně.

7. Možnost vrácení či výměny zboží

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě lze vrátit nepoškozené do 14-ti dnů bez udání důvodů. Právo na odstoupení od smlouvy plyne z platných ustanovení. Proto nemusíte mít obavy, že Vám nebude například vyhovovat velikost či barva a podobně. Jednoduše, nebudete-li se zbožím spokojeni, zašlete nám ho zpět. Cena poštovného je v tomto případě hrazena zákazníkem. Pokud se takto rozhodnete, postupujte následovně:

  • zboží může být vráceno nebo vyměněno pouze na základě telefonické nebo písemné domluvy
  • obuv zásadně nezkoušejte na bosou nohu
  • pokud zboží bude jevit známky nošení na bosou nohu nebude uznána výměna ani vrácení zboží do 14 dnů dle obchodních podmínek
  • vytvořte si kopii dokladu o zaplacení
  • v případě výměny zboží vytvořte krátkou zprávu, za jaké zboží (typ, velikost, barvu) si přejete objednaný produkt vyměnit
  • v případě vrácení zboží vytvořte krátkou zprávu a uveďte číslo účtu na který máme vrátit částku za zboží
  • zboží, zprávu pro nás, originál doklad o koupi a veškeré ostatní doklady, které byly se zbožím dodány, nám zašlete zpět na adresu:

Martina Pazderová
Hlavní třída 1063/3
708 00 Ostrava – Poruba
Zboží nezasílejte na dobírku! NEBUDE PŘEVZATO!

Upozornění:

Při uplatnění možnosti vrácení zboží musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno v původním neporušeném obalu
  • nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)
  • zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno (včetně visaček)
  • také nesmí chybět originální doklad o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány složenkou nebo převodem na Vámi sdělený účet, a to nejpozději do 30 dnů od doručení.

Nebudou-li tyto podmínky dodrženy, nebudeme moci Vaše odstoupení od smlouvy akceptovat a zboží bude zasláno zpět na náklady kupujícího.

Taktéž při objednání zboží upraveného přímo podle přání zákazníka není odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího možné.

8. Záruka a reklamace

Na všechny výrobky u nás zakoupené se vztahuje standardní záruční doba 24 měsíců. Doklad o koupi zboží plní funkci záručního listu. Doporučujeme tedy tento doklad pečlivě uschovat. Bez něj nemůže být žádná reklamace uplatněna.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Obuv musí být k reklamaci zaslána čistá a hygienicky ošetřená, jinak nebude přijata do reklamačního řízení a bude vrácena zpět odesílateli na jeho náklady.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme, může však být prodloužena na 60 dní v případě odeslání zboží k výrobci do Chorvatska.

Zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit, nám zašlete na naši adresu:

Martina Pazderová
Hlavní třída 1063/3
708 00 Ostrava – Poruba

Co vše je potřeba poslat?

Zašlete nám reklamované zboží s originálem dokladu o koupi a také krátký popis závady s Vaším podpisem.

Na co se reklamace nevztahuje?

Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

9. Ochrana osobních údajů

Na ochranu Vašich osobních údajů je kladen nejvyšší důraz a společnost Martina Pazderová se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne žádné třetí osobě a budou použity pouze pro vnitřní potřebu. Výjimku může tvořit jen spediční firma, které budou poskytnuty pouze potřebné údaje pro bezproblémové doručení zboží.

Pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni a v případě jakýchkoli připomínek nás neváhejte kontaktovat na naši e-mailové adrese info@ortostep.cz